Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Jagodzinski | użytkownik

imię i nazwiskoPaweł Jagodziński adresWołomin zarejestrowany07.11.2006 @17:59:16 ostatnio na stronie09.03.2013 @15:14:30

lubię minimalizm.







kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.paweljagodzinski.com Gadu-Gadu9785308
digarty2 komentarze153 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~leshaya    14.11.2011 @22:34:15
Dzięki!!
~Pacholczyk    14.11.2011 @21:39:05
Dzięki!
~morecolor    14.11.2011 @21:18:29
Podziękował
~Kozabella    12.12.2010 @00:48:40
dzięki : )
_______
dust in the wind.
~yaceky    10.12.2010 @22:06:49
wielkie dzięki
~KrzychuK    15.11.2010 @22:46:15
Ty nie cwaniakuj tylko pokaż w końcu coś swojego :D
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~KrzychuK    24.10.2009 @18:27:38
Odezwał się człowiek, którego galeria pęka w szwach
ostatnio edytowane: 2009-10-24 18:27:58
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~KrzychuK    01.06.2008 @23:24:10
hehe, zapraszam do siebie. Ostatnio trochę nowych zdjęć przybyło
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~sonars    03.04.2008 @00:43:25
dzienx
_______
http://www.sonars.digart.pl zapraszam do komentowania
ja skomentowalem Twoje - Ty skomentuj moje :P
~KrzychuK    11.10.2007 @21:54:06
Też TAK uważam:D:D:D
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~KrzychuK    10.10.2007 @20:04:56
Czekamy na jakąś prackę:D
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~KrzychuK    10.10.2007 @19:44:35
Dzięki:d
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~KrzychuK    19.09.2007 @16:41:42
Niestety na razie mój komputer na którym są zdjęcia jest w serwisie
Jak wróci to coś wrzucę
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~KrzychuK    18.09.2007 @17:31:05
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~KrzychuK    18.09.2007 @17:28:21
Hehehe... w pierwszym momencie w ogóle Cię nie poznałem:D
Dziwaczne:D
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~XenoN    17.07.2007 @20:14:27
o przyjacielu co sie z prackami stało? czemu wszytskie usunięte?
~KrzychuK    09.05.2007 @20:24:55
Dzięki
_______
Uwagi KONSTRUKTYWNE mile widziane.
~sonars    28.04.2007 @23:46:18
dzieki
_______
http://www.sonars.digart.pl zapraszam do komentowania
ja skomentowalem Twoje - Ty skomentuj moje :P
~mastadeath    15.03.2007 @20:13:24
dzieki
_______
Life is simple, kill or be killed, The code of survival
My Official online Portfolio http://www.matuszakmaciej.pl :: blog http://www.inspireyourmind.pl
~Pazdan    27.02.2007 @19:51:39
Dziękuje za wszystkie ocenki i miłe słowo na profilu
~Pazdan    27.02.2007 @17:41:17
Dzięki za komentarz
+canvaske    26.02.2007 @23:12:07
dzieki
_______
Nie robię projektów za 300 PLN!!!
~Settafix    26.02.2007 @19:42:28
Dzięki za komentarz
~sonars    24.02.2007 @11:46:12
dzieki ;d
_______
http://www.sonars.digart.pl zapraszam do komentowania
ja skomentowalem Twoje - Ty skomentuj moje :P
~Kwaku    24.02.2007 @11:38:03
heh , ciesze sie , ze sie podoba
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt